nuffnang

Followers

Wednesday, September 4, 2013

Kenwood Prospero 280

Salam,

Time rehat je la blh update blog..arini xkuor makan pn,jadi blh la update blog..hehehe
Start thn lepas saya kumpul beli brg alatan dapur..mentang2 dh masuk umah baru..hahahaa.. saya beli kat barangmurahuk(facebook) or barangmurahuk(website).

Saya beli kt website ni sebab barang2 dia murah berbanding kite beli kt kedai2 eletrik kat Malaysia ni..
Tapi kena tgk2 n bandingkan jugak..saya beli time dia buat sale..murah cket..hehehe..

Yang bestnya..kita blh byr 3x.janji barang dh sampai,kte kena abis bayar..saya xbeli direct nga dia sebab kat ofis de kwn yg jadi agen dia..jadi senang la saya nk berurusan..xkisah nk byr berapa pn deposit..janji barang sampai,kena abis bayar..

Jeng...jeng..jeng...jeng...
dah sampai brgnya..beli thn lps,thn ni baru dpt..
dia dlm 3,4 bln jgk la baru smpai brg..yeala..kata oversea punya..hahahhaha
beli ni dlm rm1066 jgk.. byr setiap bln la...
tu xrasa sangat,bln2 byr cket2...ni barang kedua saya beli...
best sbb dia blh diguna untuk mcm2 urusan..

ni la barangnya....


Jom kita buka...


Ni la rupenya...


dah boleh rasmi...


Ni first brg yang beli nga barangmurahuk.. 

PRESTIGE SMARTPLUS ALUMINIUM 6 LITER PRESSURE COOKER



yang ni aku dpt hadiah kawin..
tq k.suri... walau dh 3thn berlalu..
hadiah ttp dituntut...hahahaah


ni aku beli sbb senang nk bt bbq..
aku beli rm390..
ni utk 7portion.. dia de byk saiz..utk 2portion,5portion dan 10portion klu xsilap aku ler


ni aku tgh tggu dia sampai..
dlm bln ni aku dpt..
aku beli rm359..
siap dpt senduk yea..
Tefal unya..bab kata firhan...hehehehe



Airfryer (Philips)
ni aku tgh kira2...
best ni..tp pulus lum cukup lg utk order yang ni...
murah dr harga kat sini..
kat sini dlm 900** lebih..
kira dlm 1K jgk ler..
yg ni baru dlm rm780


Ni Corelle 16pcs rm280...
ni tggu la next lg..
huhuhuhu

uwwwaaaa...nanges laki aku tgk list aku ni...
hahahhaaa.....
Byknya kena simpan...





No comments :

Post a Comment