nuffnang

Followers

Monday, February 17, 2014

JJCM : Ayam Penyet Ria,Cyeberjaya



Assalamualaikum kawan-kawan..
Dah lama xupdate blog...
rindu sangat2 nak update..
gambar dah bertimbun-timbun dah...
hahahaha
macam banyak sangat kan..
macam ade je orang nak baca...
uwaaaaaaa....ayat sedih lak kan...
huhuuuhuhu...
biasala,keje makan gaji,keje didahulukan
Baru la duit gaji berkat...gitu...

Macam biasa,ari jumaat je kami mesti makan kat luar.
Masa g makan ni sebenarnya nak g cari barang-barang untuk annual dinner MAHB.
tapi sempat singgah makan kat Ayam Penyet Ria kat Cyeberjaya..

Sape-sape nak g boleh la terjah kat alamat bawah ni:
Ayam Penyet Ria (situated in row of  shops next to Petronas petrol station)
Cottage Walk,
Persiaran APEC,
Cyber 6,
63000 Cyberjaya


Macam biasa,tuan tanah posing dl..hehehehe

K.maria n nad pun nak juga posing...hehehehe

Menu kat Ayam Penyet Ria ni banyak...macam-macam ada..
bagi aku sedap set dia,sambal dia memang TERBAIK!!!!
aku suka..


Menu aku mesti la ikan keli..huhuhu
Aku ambik set Ikan Keli..
Set ikan keli nga ulam n sambal
Nasi kena tambah,,sepinggan rm1.20 kalau tak silap aku..


Bukti kesedapan dia,licin sampai ke tulang aku makan...
Ikan keli dia rangup n makan panas2..memang terangkat la..
kena lak nga sambal pedas2 manis...huh..


 Sempat lagi kami bergambar..walaupun blur...ok jer..kesilapan teknikal katakan..



No comments :

Post a Comment