nuffnang

Followers

Thursday, April 3, 2014

Annual Dinner MAHB 2013 : Tema Bollyglitz


Assalamualaikum..

Rasa rindu nak update blog...bz sangat sampai tak sempat nak update blog..
Dinner ni tahun lepas punya cerita,tapi 2014 baru nak update dalam blog...
hahahahaha

MAHB buat dinner dua tahun sekali..selang seli,tahun lepas dinner,tahun ini kami dapat tiket F1,tahun depan dinner pulak..camtu la seterusnya...

Dinner ni buat kat PICC Putrajaya pada 26 oktober 2013..
Temanya bollyglitz..
Bila kuor je email jemputan,terus kami beriya-iya buat persiapan..
Lebih kurang 3 minggu kitaorang buat persiapan nak pegi dinner.. Semangat tau!
Takde la persiapan apa pon.. 
sebab mula2 aku nak pakai saree...TAPI..tau la badan aku ni macam mana kan..
cancel pakai saree sebab takut tiba2 tercabut mampus gua...hahaha
nak buat punjabi tapi upahnya mahal sangat..
nak beli yang siap takde saiz bila dah berkenan
tension makcik tau..
hahahaha
Last2 pakai je lain baju kebaya kain saree yang ada..
pon jadi..

Menu Malam dinner..Catering Hotel Sama-sama...
Jadi sedap la makanannya...


Ni pentas untuk dinner


Hos dinner kali Dato AC Mizal..
Best dia jadi hos..memang terhibur giler

Sempat kami bergambar dengan Dato AC Mizal..


Artis jemputan Anuar Zain
tak kena dengan tema betul
tambah pulak aku tak minat anuar zain..
geli aku rasa..
bila dengar dia nyanyi ngantuk je aku rasa...huhuhuhu

Tapi ramai gila yang tergila2 dengan anuar zain..
macam-macam kejadia..
huh..memalukan je dia orang ni..
nasib la jadi artis..kena la layan peminat..huhuhu


Antara hidangan makanan..
Sementara menunggu dihidangkan makanan,kami makan roti dengan butter dulu


Starter dengan sup cendawan dan ayam


Ni Main maenu nya..macam-macam ada..SEDAP..


Ni desertnya...


Tengok...Walau pun jus oren pun..macam sedapnya aku minum kan..
tak senonoh...hahahhaa


Makeup sendiri jer..kita xde lip lap pun...huhuhuhu


Aku pakai baju kebaya kain saree jer..bedal jer...asal ada kena cket2 pun jadi la...

Apa-apa pun,jom layan gambar yang banyak ni..hehehe









Dengan Kak aida..gaya macam model dah..huhuhu

Semua muka gembira je..huhuhu


Sebelum VVIP datang sempat kami bergambar dengan big boss...GM kami yang sporting gila2..

Posing lagi..


Selagi makanan tak terhidang,selagi tu la duk bergambar...












Sempat bergambar atas pentas...






Best gila dinner ni sebab department kami ramai jugak yang join...
Tunggu dinner tahun depan pulak...















No comments :

Post a Comment